Doprava, platba, vrácení zboží a reklamace
Doručení zásilky
Zásilku k Vám mohu poslat buď Zásilkovnou na výdejní místo nebo prostřednictvím PPL na Vaši adresu.
- Zásilkovna: 95 Kč
Pohodlně si vyberete nejbližší pobočku Zásilkovny ve Vašem městě, na kterou bude balíček doručen.
- PPL: 110 Kč
Doručení na Vaši adresu prostřednictvím dopravce PPL.
Platba
Na e-shopu nyní můžete platit jednoduše pomocí QR kódu nebo bankovním převodem na účet vedený u Fio banky nebo on-line platební kartou prostřednictvím platební brány GoPay. QR kód i číslo bankovního účtu se objeví ihned po dokončení objednávky, zároveň je součástí informačního e-mailu.
Naše zásilky balím do zrecyklovaných obalů a výplní, které dostávají druhý život. Více se dočtete v článku Balení, které mi dává smysl.
Vrácení zboží:
Zboží je možné vrátit v klasické 14 denní lhůtě, nepoužité včetně originálního balení.
Vrácení zboží zabalené včetně originálních visaček je možné buď přímo na adresu:
Adéla Chmelařová
Nerudova 1510
54901 Nové Město nad Metují
tel. 732 126 121
nebo na pobočku Zásilkovny (skrze aplikaci Mezi námi)
Seladon kávovary a servis
Havlíčkova 190
549 01
Nové Město nad Metují
tel. 732 126 121
e-mail: info@achwatercolor.cz
Pro odstoupení od kupní smlouvy můžete využít vzorový formulář k odstoupení od smlouvy poskytovaný prodávajícím.
Před vrácením zboží mě prosím informujte dopředu na e-mail info@achwatercolor.cz, abych o Vaší zásilce věděla. Děkuji Vám. :-)
Reklamace zboží:
V případě, že potřebujete zboží reklamovat, postupujte dle pokynů Obchodních podmínek.